Dag 8 terug naar huis - Reisverslag uit Madeira Islands, Portugal van Elly Smit - WaarBenJij.nu Dag 8 terug naar huis - Reisverslag uit Madeira Islands, Portugal van Elly Smit - WaarBenJij.nu

Dag 8 terug naar huis

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Elly

16 Juli 2015 | Portugal, Madeira Islands

Vandaag om 7.00u aan het ontbijt en daarna op weg naar het vliegveld.
De controle was zonder apparatuur zeker zo zorgvuldig als op Schiphol. Hier ontdekte men bij mij een nagelvijl in mijn tasje. Ik wist niet dat die erin zat en met dit gevaarlijke object ben ik door de controle bij Schiphol gekomen. Ik had de keus opnieuw inchecken en mijn rugzak in het ruim of innemen. Die keus was niet zo moeilijk. Er werd wel een aantekening van gemaakt op een lijst. Misschien sta ik nu op de zwarte lijst van Madeira!

De vlucht was keurig op tijd en sneller dan verwacht. De taxichauffeur had al geappt.

Op het vliegveld afscheid genomen van de medereizigers. De mensen uit Veenendaal zal ik beslist nog wel eens zien en de andere groepsleden mogen wat mij betreft op elke vakantie er ook bij zijn. De reisleider is pas wethouder geworden dus hij heeft helaas minder tijd voor de reizen van Goed Idee. Goed Idee staat vanaf nu hoog op mijn lijst van reisorganisaties.
Ja Ria, hij staat echt boven Peter Langout! Misschien bij Ria ook wel :))

  • 18 Juli 2015 - 11:54

    Lucie:

    Fijn dat je weer heelhuids terug bent. Nu lekker nagenieten met een koffer vol wasgoed, een tuin vol onkruid, lekker Hollands eten en mooie foto's.

  • 19 Juli 2015 - 18:04

    Ria:

    Elly,ik ben trots op jou.Jij hebt de reis zo goed verslagen en mooie teksten bij de prachtige foto,s bedacht terwijl ik vooral bezig was niet te vallen.Maar ik heb toch genoten van alles.Geen wonder dat daar veel tijd in ging zitten.Bedankt,gr Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elly

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 6952

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

Ria en Elly op vakantie naar Madeira

Landen bezocht: