We gaan bijna... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Elly Smit - WaarBenJij.nu We gaan bijna... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Elly Smit - WaarBenJij.nu

We gaan bijna...

Door: Elly Smit

Blijf op de hoogte en volg Elly

02 Juli 2015 | Nederland, Veenendaal

Er is nog geen sprake van een reisverslag maar ik probeer dit reisdagboek even uit. Ik ben nog zoekende hoe ik de vormgeving kan veranderen en de foto's uploaden gaat ook nog niet zoals ik hoop.

Wel leuk want dan kunnen we na de vakantie direct een reisdagboek bestellen met allemaal lieven opmerkingen van onze families :))




  • 02 Juli 2015 - 17:57

    Carmen:

    Leuk dat je een online reisverslag gaat maken. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
    Hoe lang gaan jullie ook al weer ?

    Liefs Carmen

  • 02 Juli 2015 - 21:25

    Elly Smit:

    We gaan volgende week donderdag 9 juli en komen een week later op donderdag weer terug.
    Fijn dat je reageert dan weet ik dat de mailinglist van de site werkt. Ook heel handig om na de reis een fotoboek te maken van het reisverslag en de foto`s.
    Ik kan ook video's plaatsen. Ga ik ook wel doen.

    De foto's zijn van het hotel waar we naar toe gaan en de profielfoto is nog van Oostenrijk.
    xxxx

  • 03 Juli 2015 - 00:13

    Hetty:

    Bij ons is het ook gelukt. Fijne vakantie.

  • 07 Juli 2015 - 21:48

    Alie:

    Wens jullie een hele fijne vakantie,en geniet ervan samen! Gr.Alie

  • 08 Juli 2015 - 12:47

    Mirjam:

    Het hotel ziet er heel mooi uit. Goede reis! en een hele fijne vakantie!

  • 10 Juli 2015 - 14:15

    Hetty:

    Is alles oke bij jullie?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elly

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 6950

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

Ria en Elly op vakantie naar Madeira

Landen bezocht: